Is er iets kapot in uw woning? Dan kunt u inloggen en een reparatie doorgeven. Onderaan deze pagina staat wanneer iets spoed is.
Zo werkt het
Een reparatie doorgeven kan op deze pagina. Klik hieronder op de knop 'reparatie doorgeven' en vul het formulier in. Heeft u een
Let op
Vul het formulier in deze situaties niet in:
- Is de riolering of dakgoot verstopt? Bel
RRS : 088 - 030 13 13. - Is er glas in een deur of raam kapot? Bel
Clarixy : 0800 - 020 50 50. BelUwoon als het glas lek is. - Is er een probleem met uw cv-ketel, mechanische ventilatie of zonnepanelen? Bel
Van der Sluis : 038 - 344 65 55. - Op deze pagina vindt u meer informatie over
gas, water en elektriciteit .
Bel Uwoon in deze situaties
- Er moeten meerdere reparaties worden uitgevoerd.
- Het probleem gaat over het hele gebouw. De lift doet het bijvoorbeeld niet.
- U woont korter dan 3 maanden in een nieuwbouwwoning.
Spoed: dit doen wij snel
Direct hulp nodig
Sommige problemen zijn gevaarlijk of geven veel schade. Die lossen wij meteen op.
Bijvoorbeeld:
- Een gesprongen waterleiding
- Een kapotte CV-leiding
- Een lekkende gasleiding
- Een lift die vastzit
- Geen verwarming bij vorst
Binnen 24 uur
Andere problemen zijn minder dringend, maar wel vervelend. Die lossen wij binnen één dag op. Bijvoorbeeld:
- Een kapot slot van de buitendeur
- Een kapotte geiser
- Problemen met stroom, zoals een deuropener
- Geen verwarming in het voorjaar of najaar
U kunt ons van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 16.30 uur bellen. Bij spoed zijn we ook 's avonds en in het weekend bereikbaar.
- Uwoon in Elburg en Oldebroek: 0525 - 68 49 00.
- Uwoon in Ermelo: 0341 - 56 51 00.
- Uwoon in Harderwijk: 0341 - 41 68 94.