Reparatie melden

Is er iets kapot in uw woning, waarvan het onderhoud de verantwoordelijkheid is van UWOON? Of valt het onder uw serviceabonnement? U kunt een reparatieverzoek op verschillende manieren bij UWOON indienen:

1. Vul het reparatieformulier op deze website in.

2. Mail uw reparatieverzoek naar kccuwoonnl.

3. Bel met uw vestiging


Heeft u een storing aan cv of mechanische installatie? Dan kunt u rechtstreeks bellen met onderhoudsbedrijf Van der Sluis (telefoon 038 - 344 65 55).
 

Meterkastkaart

Op de meterkastkaart staan veel handige telefoonnummers. Bent u de kaart kwijt? U kunt de meterkastkaart hier downloaden, of haal een nieuw exemplaar bij UWOON.

Spoedreparatie, binnen of buiten kantooruren?

Kan uw reparatie niet wachten tot de volgende werkdag, bel dan direct met uw vestiging. Belt u buiten kantoortijd, dan wordt u doorgeschakeld met een servicedienst.

Meer informatie vindt u in de folder Onderhoud en serviceabonnement.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden