UWOON verbetert contactmogelijkheden voor klanten

Publicatiedatum: 19-12-2017

Per 1 januari 2018 is voor de middagen het maken van een afspraak nodig.

Per 1 januari 2018 verandert UWOON haar werkwijze, om huurders en woningzoekenden met vragen beter van dienst te zijn. Belangrijkste verandering: voor de middagen is het maken van een afspraak nodig. En als daarom gevraagd wordt, bezoekt UWOON huurders dan thuis. Wel zo makkelijk als iemand bijvoorbeeld slecht ter been is.

Via deze website kunt u al veel informatie vinden en contact leggen met UWOON. De website is medio 2017 volledig vernieuwd en daardoor completer en actueler. UWOON wil de mogelijkheden van de website in de toekomst verder uitbreiden.

’s Ochtends binnenlopen, ’s middags op afspraak

Voor sommige klanten is een persoonlijk gesprek prettiger. Daarvoor kunt u zonder afspraak binnenlopen op maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 12.30 uur. Bij UWOON treft u dan deskundige woonconsulenten die uw vragen direct kunnen afhandelen.

’s Middags kunnen mensen voor een persoonlijk gesprek een afspraak maken. Daardoor kunnen zij snel worden geholpen, door de juiste medewerker en op een tijd dat het hen schikt. Een afspraak kan plaatsvinden bij UWOON, maar ook bij een huurder thuis of in de buurt, bijvoorbeeld in een wijkgebouw. Voor huurders kan dat prettig zijn als ze dat gesprek samen met enkele buurtgenoten willen houden.

Telefonisch de hele dag bereikbaar

Telefonisch blijft UWOON bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. Wel zorgen we voor meer bemensing in de ochtenden, de drukste periode van de dag, zodat bellers zo snel mogelijk te woord worden gestaan.

UWOON wil met de nieuwe werkwijze laagdrempeliger en directer bereikbaar zijn. De corporatie zal de komende tijd klanten vragen naar hun ervaringen.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden